the dream is real

16.10.2015 kl. 02:52 tips / inspiration













the cutest passport

21.08.2015 kl. 11:00 tips / inspiration

AT LEAST MY PASSPORT IS READY FOR NEW YORK

I dag er det nyaktig en uke til avreise, og s langt er passet mitt faktisk det eneste som er reiseklart haha. Jeg trosse faktisk ikke det skulle bli s vanskelig pakke for fire mneder, men der tok jeg feil... S om dere har noen pakketips, s blir jeg veeeldig glad! Og med det samme vi er inne p reisingtenkte jeg at jeg skulle tipse dere om verdens steste passholder som jeg kjpte for et par uker siden



Er den ikke fiiin?! Denne lille skatten kostet meg bare 8,- kroner p eBay, s prisen er virkelig ikke noe klage p for noe s skjnt som dette. Dere finner det her. N rekker jeg gladelig frem passet mitt i passkontroller, jeg vil jo bare vise det frem til tross for et mindre heldig passfoto.Alts er du en av de som faktisk er fin p passbildet, ja DA er du virkelig fin da! Haha. Hper dere likte tipset♥

start your day a better way

19.08.2015 kl. 10:25 tips / inspiration

Jeg har fortsatt over tre uker igjen med ferie, hihi, men jeg vet at for de fleste er hverdagen med skole og andre studier i gang igjen. Jeg vet ogs at det kan vre ekstra vanskelig komme seg opp om morgenen disse dagene, men jeg prver starte hver morgen med et smil og positive tanker, for da merker jeg at resten av dagen blir s mye bedre. Det finnes faktisk mange sm grep du selv kan gjre for et ekstra lite boost p morgenkvisten.Dette fungerer i alle fall for meg, s jeg hper det gjr det for deg ogs! Here we go♥

GET ENOUGH BEAUTY-SLEEP

For f en bra dag, s er det en selvflge at man trenger fle seg opplagt og fit for fight, hihi. Jeg er avhengig av syv-tte timer p puten for at jeg skal fungere skikkelig gjennom dagen. Det er ogs en grunn til at det kalles skjnnhetssvn, fordi nok svn er utrolig viktig for alle kroppens funksjoner og for gjenoppbygging av kroppens celler. Strlende hud av sove? Ja takk!

DON'T HIT THAT SNOOZE-BUTTON!

Kanskje er det bare meg, men de morgenene jeg slr p slumreknappen og sover de ekstra ti minuttene ender jeg alltid opp ekstratrett og sliten. Sl av alarmen s fort den ringer, og bruk heller de ekstra minuttene p vkne opp- s deilig!



WAKE UP IN GOOD TIME

For at jeg skal f en bra dag, s er det helt ndvendig for meg med en myk start p dagen uten stress. St opp litt tidligere enn det du kanskje eller ville gjort, og bruk litt ekstra tid p nyte en god kopp kaffe, eller p sluke litt inspirasjon fra blogger og freshe magasiner!

LET YOURSELF INSPIRE

Nr jeg endelig er ute av sovemodus, er jeg rask til gripe tak i Iphonen. Da starter jeg gjerne dagen med bruke noen minutter p scrolle gjennom instagram og weheartit. Der kan jeg hente inspirasjon til hvordan jeg skal kle meg for dagen, hva jeg skal spise til frokost, eller trening- jeg garanterer deg at du blir mer motivert!

PAMPER YOURSELF

Jeg fler meg ikke skikkelig vken fr jeg har gtt gjennom den faste morgenrutinen p badet. Hver dag starter jeg med en god ansiktsrens, etterfulgt av en splash med iskadt vann i ansiktet - da er dagen min i gang!Noen dager nsker jeg vre litt ekstra snill mot meg selv, starter jeg ogs dagen med en god ansiktsmaske.Har du forresten prvd en ansiktsmakse av avocado, agurk og stiron? So refreshing!

PLAN YOUR DAY

Hold orden p dagene! Skriv ned alle avtaler og gjreml i planleggeren din, og planlegg kvelden fr hvilken rekkeflge du skal gjennomfrealtfor dagen s du slipper stresse med det om morgenen. En annen ting du kan gjre for spare litt ekstra tid er planlegge et par antrekk p kvelden- nr du da str opp neste morgenvelger du det antrekket du fler mest for, tada!

WORKOUT!

Jeg elsker trene p morgenen, og har veldig sansen for morgenkter.Nr du trener tidlig p dagen har du fri resten av dagen til gjre akkurat det du vil, og jeg blir i alle fall gende rundt resten av dagen med en skikkelig feel-good flelse og masse energi til f unnagjort dagens gjreml.Gjr klart treningstyet kvelden fr, s er det bare hoppe ut av sengen dra avgrde til treningssenteret. Har du ikke tid til trening fr du lper avgrde p skolen derimot, s holder det meden liten yoga-kt p ti minutter for f kroppen i gang, s kan du heller ta igjen treningskten senere p dagen nr du har tid.

EAT AND ENJOY A HEALTHY BREAKFAST

En god og sunn frokost pvirker hvordan kroppen fungerer resten av dagen, og det er definitivt mitt favoritt mltid! Kroppen trenger pfyll etter en god natts svn, s spis mat du liker og srg for gikroppen din nring den faktisk trenger for en god start p dagen. For meg er det ogs viktig ha god tid til nyte frokosten i stedet for bare hive den i meg, s jeg setter gjerne av en halvtime til den!

..and last but not least;

SMILE AND BE HAPPY!

Gi deg selv et stort smil i speilet fr du gjennomfrer frste punkt p lista over dagens gjreml, og smil til mennesker du mter p gaten. Itillegg til gjre andre glad, vil dufaktisk lure hjernen til tro at du er gladere enn hva du kanskje er. Morsomt, ikke sant?

Hper disse tipsene var til hjelp - lykke til! Klem♥

my kind of inspiration

07.08.2015 kl. 15:21 tips / inspiration

@anjakaroline p weheartit

♥♥♥

"I need vitamin SEA"

31.07.2015 kl. 14:51 tips / inspiration



Sommeren hittil har vrt elendig, og jeg har nesten ikke ftt en eneste solstrle p kroppen - dette er hva jeg trenger n!

ANJA KAROLINE

- VELKOMMEN -

anja. atten. hverdag. mote. skjnnhet/velvre. interir. mat. reise.

Studerer Global Marketing and Fashion Management i New York!

Intern i SOBAZAAR

Kontakt: anjakarolineblogg@hotmail.com

Follow

Flg meg

Legg til som venn

Kategorier

  • - beauty / wellness -
  • daily life -
  • food / recipes -
  • healthy lifestyle -
  • instagram
  • new treasures -
  • new york 2015 -
  • other things -
  • outfits -
  • questions / answers -
  • tips / inspiration
  • travelling -
  • VILLOID
  • wanties / co -
  • Arkiv

  • Oktober 2015
  • September 2015
  • August 2015
  • Juli 2015
  • Juni 2015
  • Mai 2015
  • Design



    Elise Karlstrm Bjrnstad www.elisebear.blogg.no

    Annonser



    Designet er laget av: Elise Karlstrm Bjrnstad. www.elisebear.blogg.no

    hits >